Az Amanita Design üzeni: még mindig foglalt a helye a minőségi kalandjátékok felhozatalában.
5 év fejlesztés után hipp-hopp megjelent a Samorost harmadik része, szinte a semmiből. Azért csak szinte, mert 1-2 trailer azért utalt arra, hogy a megjelenésre már nem kell sokat várni. A nonverbális eszközökkel kommunikáló kalandjáték leginkább az ember érzékeit és figyelmét/logikai készségét használja ki. Különösebb gameplayt azonban alig-alig tartalmaz a Samorost (a mellette megemlítendő Botanicula se, viszont a Machinarium már annál inkább) de az elbűvölő audiovizuális megjelenítés olyan erővel hívogatja az embert, hogy képtelen ellenállni ennek a gyönyörűen kidolgozott mesevilágnak. És ha már berántott, akkor bizony nem lehet egykönnyen abbahagyni. Hogy jobban értsétek miről is van szó, lessétek meg a bemutató videót róla amelyet ma készítettem. Remélem sikerül meghoznom mindenki kedvét a játékhoz (azonban a 20 euros alapára szerintem kicsit borsos érte, érdemes megvárni egy leárazást vele). Íme: