A Remedy Entertainment készülő nextgen játéka az E3-on bemutatott videóval és az igéretesnek tűnő alapkoncepcióval alaposan felkorbácsolta a kedélyeket. Ráadásul az elhintett információk alapján a történetmesélés egy új módját kívánják létrehozni azzal, hogy a játékhoz hozzácsapott tévésorozat epizódjai aképpen alakulnak, hogy a játékos hogyan dönt egy adott helyzetben a játékon belül.
A Remedy egyik prominens embere Sam Lake beszélt egy kicsit a részletekről is. "A játék eseményei össze vannak kötve a sorozat epizódjaival. Az időt manipulálni képes főhős döntései alapján kapja majd meg a játékos a következő részét a filmnek. Jó és rossz irányba is alakulhatnak az események, és ez mind attól függ, hogy hogyan döntesz. Az első másodperctől fogva lényegében csak rajtad áll, hogy mit hozol ki a történetből és eszerint játszódnak le előtted a játék tévésorozatának részei is."
A Remedy alkotásaitól nem állnak messze a filmes megoldások, elég csak a Max Payne filmre, vagy az Alan Wake-hez kijött minisorozatra gondolni. Azonban játék és filmsorozat ilyen módon való összekapcsolására még nem volt példa. Bár ez a megoldás felvet néhány kérdést az interaktivitás és a megoldás korlátoltságát illetően (pl. hány lehetőségünk lesz, mivel a sorozat részei nyílván előre rögzítve lesznek), mindenesetre az időmanipulálás és a nem egyértelműen gonosz/jó főhős karakterének formálási lehetősége érdekes megoldásnak tűnik. A gyakorlatban pedig reméljük, hogy minél többet meg fogunk tudni a részletekről.
Addig is ámuldozhatunk a játékban használt motion capture technológián.
A Quantum Break Xbox One-ra jelenik meg, hivatalos megjelenési dátum egyelőre nincs.