Game Over Next

Thief: interjú Nick Cantinnel

Thief: interjú Nick Cantinnel

thiefinterju.jpg

A nemrég nextgen konzolokra bejelentett Thief új részének egyik fontos részletéről beszélt Nick Cantin, rajongói kérdésekre válaszolva. Ez pedig nem más mint a focus system amelynek hangsúlyos szerepe lesz a játékban. Néhány választ megtaláltok az interjúban, de a konkrétabb részletekig természetesen (legalább) az első gameplay videóig várni kell.

1. Szóval Nick, mi is az a focus system?

Garrettnek egy olyan képessége amellyel jobban tud összpontosítani és fel tudja gyorsítani a reakcióidejét. Ha dizájneri szemmel nézzük a dolgot, akkor ez egy olyan lehetőség a játékos és egyben Garrett számára amely még több képességgel ruházza fel őt. De ez egy olyan dolog amelyre nem vagy rákényszerítve. Egy könnyen használható és Garrett farzsebében lapuló "fegyver" a sok közül amelyhez akkor érdemes folyamodnod amikor a helyzet úgy kívánja.

2. Hogy szerzi meg Garrett ezt a képességet?

A válasz erre a fő sztorivonal elején derül ki, de mivel nem akarom lelőni ezt a poént, így ennél többet erről inkább nem árulok el.

3. El tudod magyarázni nekünk a focus system működési elvét?

Ezt a képességet menedzselni, gyűjteni, halmozni lehet. Mint már említettem, a megfelelő ütemben való kihasználása az egyik legfontosabb dolog a focus systemben, amelyre igen sokrétű lehetőség kínálkozik majd. De ez teljes mértékben a játékosra lesz bízva.

4. Mire tudjuk majd használni ezt a képességet, mondjuk harc közben vagy zárak feltörésekor?

Tőled függ, de harcoláskor, lövöldözéskor, zárak feltörésekor, vagy amikor éppen kizsebelünk valakit ugyanúgy lehetőséged lesz kihasználni ezt a képességet. Ennek segítségével persze bőven javíthatsz is az adott helyzeten, hogy jól jöjjél ki a szituációkból.

5. A focus system kötve van-e például a haladáshoz, megmondja-e a játékosnak, hogy merre kell mennie?

Nem, vagyis nem egészen. semmiképpen sem akarjuk elrontani a felfedezés élményét azzal, hogy túl sok információval vagy segitséggel látjuk el a játékost. Egy olyan eszközről beszélünk amely segíti a játékost, nem pedig megfogja a kezét és végigvezeti az adott helyszíneken.

6. Kimeríthetetlen-e ez a képesség?

Nem, limitált és hamar elhasználható lehetőségről van szó. Éppen ezért óvatosan kell bánni vele, tényleg a legnehezebb pillanatokban érdemes felhasználni.

7. Opcionális-e a focus system használata? Ki és be lehet kapcsolni?

Kikapcsolni ugyan nem lehet, de mivel a játékosra van bízva a használata, így akár azt is bevállalhatják, hogy végig Garrett alap képességeivel oldják meg a feladatokat.

8. Néhány rajongó félelme szerint a focus system a játék által eléjük támasztott kihívásokat alaposan csökkenteni fogja. Jogos ez a félelem?

Egyáltalán nem! A focus system arra szolgál, hogy helyzetbe hozhassa a játékost a kihívásokkal szemben (vagy akik éppen az útjába állnak), de ennek bizony ára van. A lényeg a játékos kezébe adott választási lehetőség a játék egyensúlyának megtörése nélkül.

9. Kötve van-e az object highlighthoz (tárgyak környezetből való "kiemelése") ez a képesség?

Jelenleg ennek a rendszere nagyon hasonló az első Thief játékokban tapasztaltakhoz. Amíg a focus hozzátesz ehhez a vizuális megjelenítéshez, ennek elmaradásakor inkább egy klasszikus Thief epizódra fog hasonlítani a játék.

10. Ki lehet kapcsolni ez utóbbi dolgot a játékban?

Annyit mondhatok, hogy a legvadabb Thief játékosnak is lesz választási lehetősége - és akik ide tartoznak, azok mindenképpen elégedettek lesznek.

Szólj hozzá! thief nick cantin thief nextgen Tovább
Thief: interjú Nick Cantinnel Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Until Dawn | Teszt (PS4) Until Dawn | Teszt (PS4)
  • God of War | Teszt God of War | Teszt
  • Jazz Jackrabbit 2 bemutató Jazz Jackrabbit 2 bemutató
  • Dark Messiah of Might and Magic bemutató Dark Messiah of Might and Magic bemutató
  • Dark Souls 3: The Ringed City bemutató Dark Souls 3: The Ringed City bemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://gameover.blog.hu/api/trackback/id/tr315177483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook

Utolsó kommentek

  • Hóhér az utolsó barátod: Doom3 után akkor sem lenne hozzá kedvem, ha rendelkeznék a szükséges hardverrel. Szóval nálam nem ... (2016.05.13. 16:14) DOOM: ilyen vas kell hozzá
  • herma: Ja, bocsi, akartam egy linket is adni, csak végül elfelejtettem, remélem, nem baj! Szóval: escape... (2016.05.13. 15:55) Samorost 3 bemutató
  • herma: Látom, többen is klikkeltek az utóbbi héten innen a nevem mellett lévő zenei blogomra (mi mindenre... (2016.05.13. 15:52) Samorost 3 bemutató
  • Burpi Turpi: Semmi újdonság nem lett leírva, sőt... (2016.05.11. 12:39) Battlefield 1: öt dolog amit érdemes tudni a játékról
  • herma: Helló! Nem tudom, hogy egyedül vagyok-e a benyomásommal: a második felét mintha kicsit összecsaptá... (2016.04.10. 01:47) Samorost 3 bemutató
  • Utolsó 20

Szerzők

  • NorbiGO (profil)

Top 5

  1. Ezzel játszol 2015-ben - 1. rész: Open World játéklista
  2. Far Cry Primal: vissza a kőkorba!
  3. SOMA Videóteszt
  4. Battlefield 1: öt dolog amit érdemes tudni a játékról
  5. Samorost 3 bemutató
süti beállítások módosítása
Dashboard