A Santa Monica-i (Ca, USA) cég bejelentette, hogy mostantól másolásvédelem nélkül fogják árusítani/gyártani a játékaikat (gyakorlatilag a kalózoknak nem kell feltörni). A magyarázat egyszerű: ott van nekik a Battle.net , ahova csak eredeti jelszóval lehet belépni, így bárki lemásolhatja majd a World of Warcraft-ot, nem lesz nagyobb tőle. A Blizzard véleménye, hogy a kalózokkal szemben csak a minőségi online multiplayerrel lehet felvenni a harcot (mint majd teszik ezt a készülő StarCraft 2 és a Diablo 3 esetében is), mert ha a háttér kiváló, akkor megveszik majd az eredetit (másképp nem is menne). Persze könnyű ezt egy olyan cégnek mondani, aki manapság már szinte csak online multiplayer játékokra van éllva, szemben mondjuk a Ubisofttal és az EA-vel, akiket dollár milliókra (Norbi: kisujj a szájba) károsítanak meg a kalózok éves szinten. Persze főleg Kelet-Európában nagy gond ez, hiszen a nyugati társadalom keres annyit, hogy kifizessen 70-80 eurót egy eredeti konzolos játékért, míg itthon ez sajnos sokaknak a fizetésük negyede-ötöde.
Bundy