A World of Warcraft 2004-es debütálása óta több, mint 200 millió dollárt költött a Blizzard a szerverek fenntartására. Ez persze eltörpül az előfizetőktől beszedett pénz mellett, így nem mondhatják, hogy nem éri meg csinálni. Ez a 200 millió csak a szerverek költségei, az, hogy mennyit költöttek eddig a játék fejlesztésére (értem ezalatt kiegészítők-et) és a PR-ra, nem szól a fáma.
Bár még nincs hivatalos dátum a Mirror's Edge-el kapcsolatban, annyi biztos, hogy előbb fog a konzolokra megjelenni, mint PC-re. Ha hinni lehet a külföldi gamer site-oknak, akkor XBox-ra és PS-re idén novemberben, míg PC-re csak jövő januárban fog megjelenni. A Mirror's Edge egy városi nindzsa-szerű FPS-játék, amit a Dice fejleszt (Battlefield-sorozat) és az EA ad ki.
2008. november 7-én jelenik meg hivatalosan a Ubisoft egyik legújabb játéka, a Tom Clancy nevével fémjelzett MMORGP, az Endwar. A játék egyik érdekessége, hogy hangvezérlésű lesz, a másik érdekesség, hogy PC-re viszont csak jövőre készül el. A történet elmesélése helyett itt egy video.
Még mindig nem csitult a júzerek közt a hangulat a Spore miatt. Történt ugyanis, hogy az EA olyan másolásvédelemmel látta el a játékot, hogy aki megveszi, az a kapott kóddal összesen három alkalommal tudja feltelepíteni a gépére a játékot, negyedik alkalommal már fel kell hívni a helyi EA-t, hogy adjanak másikat (kódot), ahol is el kell magyarázni, hogy ugyan miért akarja a kedves júzer negyedszer is feltelepíteni a gépére. Ennek az apró szépséghibának az ellenére is a játék hatalmas siker. Főleg a torrent oldalakon.
Bundy